Dah jemu tengok blog Nisa :(

Assalamualaikum
hehe ....
hmmm ... Nisa nak tanya cket larhh .. urmm apa pendapat k0rang mengenai blog Nisa ?? tak cantek kan .... btul tak ?? eheheh hmmm .. Nisa sendiri kata blog Nisa tak cantek sbab apa ?? ye larhh Nisa skarang nyh dah jemu larhh tengok blog Nisa nyh .. bkak jerhh blog Nisa rasa malas nk tengok .. so , Nisa rasa Nisa nak tkar background larhh .. kihkihkih tapi tetap wrna biru ... hehe ...


hmmm .. drpd yg kat atas nyh Nisa terus nk tukar ke background yg laen plak .. ye larr dah jemu . jemu teramat ... hehe : P

hmmm .. tapi tue larhh Nisa tak taw larhh nk b0h background apa ... hmmm Nisa dah sediakan backgrounds dah tapi tak tahu lah mana satu Nisa nak letak kat blog Nisa .. kihkih .. pada pendapat k0rang mana yg sesuai erkk ???






haaaa .. nyh larhh background pilihan Nisa .. hehe .. Nisa tak tahu nak pilek mna satu ..
hmmm .. pada pendapat k0rang mana yg lebih sesuai dgn blog Nisa erkk ??
semuanya cantek2 kan ! kan ! ... klau k0rang nak jugak ambiklah .. hehe

xTaw nk b0h taj0k apa . heheh

heyy . . . assalamualikum , hohohoh .. hahah hmmm k0rang ada nmpk prubahan dlm blog nisa taa ?? klau dulu wrna purple but skarang wrna kuning or yellow . heheh cantek taa ?? saja jaa nisa ubah sbab nisa daa b0ring teng0k blog nisa .. heheh tapi bila dh tkar tema nyh ofc0z larhh tak .. hahah : P

hmmm .. buat masa nyh kan nisa l0m lgyh uad freebies unt0k k0rang tapi nisa rasa kann !! nisa nk buat freebies , freebies . freebies apa erkk ??? heheh nnty larhh nisa gtaw kat k0rang okehh !! sbab nisa ta taw nk uad apew lgy oke jgn maj0rkk2 . hahah : )

hmmm .. k0ranggg nisa b0ring larhhh taa taw nk uad pew / heheh aperr larr nisa neh keje b0wingg jerr kan ! kan ! hahah : ) \

ohhh , nisa terluperr l0rhh plak . nisa kan :

cuti 4hari yes !! bestnyerr~ conok nyerr weee~ haa .. heheh .. luperr diri plak aku nyh hohoh pd hal bkan nisa s0rang jerr yg cuttii kan ramai lgy . hehe :P walaup0n cuti 4hari tapii keje k0lah bnyk sgt uwaaa :( makk tolong ..... nyh yg taa best nyh taw taa .. uwaaaa ; ( / ok lah stop kejap heheh : ) \

0k larhh nisa nk pegi uad keje k0lah nyh . so, nisa out dulu larhh yerpp . 
baiii~ assalamualaikum : )

Nisa akan datang membawa stuff yg laen plarkk !! okeh : )
Dancing Robot
 
© Copyright | All Right Reserved | Nisa Ahmad