Dah jemu tengok blog Nisa :(

Assalamualaikum
hehe ....
hmmm ... Nisa nak tanya cket larhh .. urmm apa pendapat k0rang mengenai blog Nisa ?? tak cantek kan .... btul tak ?? eheheh hmmm .. Nisa sendiri kata blog Nisa tak cantek sbab apa ?? ye larhh Nisa skarang nyh dah jemu larhh tengok blog Nisa nyh .. bkak jerhh blog Nisa rasa malas nk tengok .. so , Nisa rasa Nisa nak tkar background larhh .. kihkihkih tapi tetap wrna biru ... hehe ...


hmmm .. drpd yg kat atas nyh Nisa terus nk tukar ke background yg laen plak .. ye larr dah jemu . jemu teramat ... hehe : P

hmmm .. tapi tue larhh Nisa tak taw larhh nk b0h background apa ... hmmm Nisa dah sediakan backgrounds dah tapi tak tahu lah mana satu Nisa nak letak kat blog Nisa .. kihkih .. pada pendapat k0rang mana yg sesuai erkk ???






haaaa .. nyh larhh background pilihan Nisa .. hehe .. Nisa tak tahu nak pilek mna satu ..
hmmm .. pada pendapat k0rang mana yg lebih sesuai dgn blog Nisa erkk ??
semuanya cantek2 kan ! kan ! ... klau k0rang nak jugak ambiklah .. hehe

0 comment:

Dancing Robot
 
© Copyright | All Right Reserved | Nisa Ahmad