Goodbye 2012.. Azam baru ?

Assalamualaikum w.b.t

Selamat tinggal 2012, Selamat datang 2013...


Warhh.. nampaknya sekarang dah menjelang tahun 2013 kan ?? Harinyh 1 Januari 2013 kan kan ? Harhh.. So, esok lah kiterr sekolah yippiyyy.. Seronok seronok jugak tapi yang Nisa harapkan sangat sangat.. Pi sekolah esok mintak mintak lah aku datang awal.. hehe.. Sebabnya sekolah aku tu, kalau datang lambat kena cuci toilet.. arhhh.. tak suka.. Aku pernah kena sekali, tapi masatu cikgu tak ambik tindakan lagi untk cuci toilet.. nasib baik lah kan ?? hehe.. >_<

Kalau hangpa semua nak tau yang lambat tu bukan aku.. Tapi abang aku.. huh.. Dia selalu lambat.. Aku kena denda sebab dia lah.. Cikgu tanya aku kenapa datang lambat ? So, aku jawab ' Sebab.. abang saya lambat cikgu..' . Then, cikgu jawab, 'oo.. abang awak lambat, awak cepat lah..' hmmm.. aku tau maksud cikgu.. Malang sungguh nasib tuan hamba.. malu gilerr.. Semua abang aku punya pasaii.. Aku ngan adik dah ada dalam keta dah, dia baru nak gosok baju.. Tupasal la lambat..

Jadi, aku harap tahun nih, aku selalu datang sekolah awal supaya tak kena denda.. hehe.. dan aku harap jugak abang aku tu selalu cepat.. Tak buang masa.. insyaallah.. Azam baru tuu.. yelarr.. azam baru aku tu.. serious.. :) .. hah.. lagi satu azam aku.. Aku tak mau main-main dah dalam kelas and tumpukan perhatian dalam PBS.. That's my secret aku bongkarkan.. haha.. Kalau korang nak tau aku time ting. satu dulu.. isk isk terok benor.. Apa yang terok tu ?? Takleh gitau larr.. malu arhh nak bagi tau.. masih lagi secret okey ??

TAPIKANN.. Alhamdulillah lah walaupun dalam kelas aku main-main.. tak berapa sangat bagi perhatian.. aku dapat nombor 9 dalam peperiksaan akhir tahun.. Tuu kira okey lah kan.. Tupon aku hampir hampir nak naik ke kelas nombpr satu.. Tapi disebabkan cikgu nak stabilkan murid dalam kelas lelaki dan permpuan, aku still duduk kelas yang sama.. kelas nombor 2.. Cuba kalau cikgu tak buat cenggitu dah lama aku duk kelas tuu.. hehe ..

Kalau korang nak tau.. aku takmau dok kelas nombor 1.. Yelarr dah biasa kelas nombor 2 kan.. sebabtulah takmau.. Tapi disebabkan mak ngan abah suruh.. aku kenalah belajag betoi betoi.. dapat dok kelas no. 1.. Yelarr takkan lah kita nak hampakan ibubapa kita kan ?? Betul tak.. betul tak ?

Okey.. guys.. banyak sangat aku cakap nyh.. bye bye.. Assalamualaikum :)
Good bye 2012.. Welcome 2013.. hehe :)


0 comment:

Dancing Robot
 
© Copyright | All Right Reserved | Nisa Ahmad