Nak Join ke Tanak ??

Assalamualaikum
w.b.t

Iskk.. lama aku update kan kan ? Hee.. Apa nak citerr erkk harini ? hmm sekarang ni kan tengah cuti sekolah. So, ramai yang buat segmen ngan giveaway kan kan.. dan ramai jugak yang join termasuk kawan aku sendiri lah..hehe . Aku bukan tanak join segmen-2 semua tu, giveaway lah.. bukan tanak tapi... ntah . Malas arhh nak join.. Tapi tulah piker-2 balik... ummm.. boring jugak kalau tak join kan !!

Hahh.. so, mungkin ( mungkin lah ) aku nak join.. Maybe. So.. mana giveaway yang hangpa join tu.. bagitau lah kat aku yerkk..hehe / tadi kata belambak giveaway tapi knapa aku suroh hangpa pulak yang gitau nih ?? \ Okeylah okeyla.. Kalau hangpa rasa nak suroh aku join, tu suka hati hangpa lah.. Kalau rasa tanak pun takpalah.. lagi bagus..hehe . Aku tak kisah pun..

Oh..btw sekarang nih follower aku dah cuukup 100. Thanks ya korang. I luv U muah.. hehe . Geli kan ? Yes! Alhamdulillah.. Okeylah aku nak BW dulu.. lama tak berBW kan.. Okey.. daa.. Bubbye..


0 comment:

Dancing Robot
 
© Copyright | All Right Reserved | Nisa Ahmad